czwartek, 27 lutego 2014

27-02-14


Cześć , wczoraj nie dałam rady zrb testowania bo musze miesiąc odżywke stopsować żeby wam fajnie zgrać cały post :)) Dziś przychodze ze stylówką, ogólnie tragicznie wyszłam (twarz) no ale trudno ..
Więc postawiłam na czerń, całą stylizację dopełniłam miętowymi trampkami i czarną koszulką z koloroymi napisami :)









Miałam na sobie :
koszulka: moodo
spódniczka: nn , pożyczona od siostry
torebka: chyba  F&F
zakolanówki: nn
trampki: nn
zdj: Domi

Na dziś już koniec, do zobaczenia w nastęnym poście ;*
Piszcie w komentarzach co myślicie o takiej stylizacji.

3 komentarze:

  1. Piękna stylizacja Aga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dodatki ;)
    Spódniczka tez cudowna <3
    Zapraszam : gertrama.blogspot.com
    Obserwujemy? odp u mnie ;*
    Milego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń