środa, 2 lipca 2014

DIY 5

Cześć kochani! :*

Miało być sporo stylówek.. I co? I jak zwykle nic.. Ale tym razem, nie przez to,że nie mam czasu, czy też chęci, tym razem zagubiłam ładowarkę od aparatu. Jeszcze się nie rozpakowałam do końca, więc może się jeszcze odnajdzie, jeżeli nie to zamówię nową, więc powinnam się wyrobić jeszcze przed wylotem do słonecznej Grecji chociaż z jedną stylówką. 

Dziś postanowiłam poszukać 5 DIY dla Was.. Jeżeli się wam takie posty to będą wstawiane co tydzień (nie licząc wyjazdów). Myślę również nad comiesięcznymi postami z jakimś przepisem.. A więc piszcie co myślicie o takich postach w komentarzach, czekam ! :*
  Perfect! 🇺🇸





:))




Nails

Diy

Jak na dziś to koniec tego dosyć długiego postu :* Pamiętajcie, aby napisać w komentarzach co o takich postach myślicie, miłego wieczoru :*




2 komentarze:

  1. bardzo podobają mi się pomysły na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tu tak cicho ;C ? Mamy już koniec sierpnia :> A z posta najlepsze są ananaski <333

    OdpowiedzUsuń