wtorek, 31 grudnia 2013

31-12-13

Witam już w ostatnim poście w tym roku . ;* Nowy Rok = nowe zmiany .. Domi założyła z swoją koleżanką nowego bloga SISTERGIRL,a ja przejmę tego bloga .. Postanowiłyśmy tak z powodu wielu licznych kłótni na temat bloga . . Pati założyła nowego bloga YCJA. Na tym blogu będę publikowała tylko ja ,więc nie będę się podpisywała od teraz :* Rok 2014 zapowiada się o wiele większą ilością stylów - jak najszybciej spróbuję zrobić pierwszą w nowym roku :)
Poza tym od tego tygodnia jest możliwość obserwowania mojego bloga , do czego zachęcam :*. Rewanżuję się jeżeli ktoś mi napisze w komentarzu,że mnie obserwuje :)

Czas na postanowienia noworoczne .. Chyba każdy ma postanowienia typu nie będę jadła dużo słodyczy czy coś .. Ja postanowiłam zadbać nie tylko o wygląd ,a także o kondycję swojego mózgu .. 

CZĘŚĆ MOICH POSTANOWIEŃ:

1.Pójdę do okulisty.
2.Będę dalej chodziła na siłownie.
3.Nie będę wydawała tyle kasy na ciuchy i inne niepotrzebne mi rzeczy . W ten sposób uzbieram na lustrzankę lub skuter (lub na coś innego zależy co wtedy będę chciała)
4.Będę ćwiczyć pamięć dzięki grze komputerowej pt. ''PAMIĘĆ 1''. 














Teraz dużo ludzi zapomina o rozwoju intelektu oraz pamięci .. Może i wy zadbajcie o pamięć ? Możecie tego dokonać przy pomocy tej gry :)
5.Większa ilość stylów :*


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Teraz tutaj podsumuję rzeczy z spotkania bloggerek

Szampony i odżywki z firmy Pilomax :




Niestety nie są dla mnie .. Moje włosy po killku dniowej próbie wyglądały źle , musiałam codziennie po obudzeniu je myć .. Polecam tylko dla osób, które mają problem suchymi włosami - produkty firmy Pilomax bardzo natłuszczają włosy.

Szampon Avocado firmy Opea:












Mi zapach się nie podoba ,ale jako szampon sam w sobie jest dobry :) . Często go używam .

DUŻA ILOŚC LEKÓW i apaszka:



No to poprzez ponad miesiąc łykania tabletek nie byłam ani razu nawet przeziębiona :)

Płyn micelarny firmy Dermetic:



Ogólnie jestem z niego zadowolona.;)
Życzymy Wam jeszcze z dziewczynami ,aby rok 2014 był jeszcze lepszy od poprzedniego. Dużo szczęścia, zdrowia, pomyślności, dotrzymanych postanowień noworocznych i wielu sukcesów ;*.

23 komentarze:

  1. fajny pomysl z cwiczeniem pamieci ja gram w pamiec z synem mojej siosry i non stop przegrywam ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś na spotkaniu bloggerek? Gdzie były?

    Odpisz u mnie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W Głogowie? Ja tam mieszkam . Kiedy było i gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie żartuję ty tez tam mieszkasz?
    I ja nic o tym nie wiedziałam ?
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że u mnie w mieście nie ma takich spotkań :(

    OdpowiedzUsuń
  6. też muszę iść zbadać oczy..:(

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też misiaku muszę iść do okulisty c: <3 ;c obym nie musiała nosić ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z postanowieniami!


    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Może sie spotkamy?

    OdpowiedzUsuń
  10. wytrwałości w postanowieniach. Dobra sprawa założyć sobie coś na nowy rok. :)
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też muszę zacząć zbierać pieniądze :-)
    obserwujemy ?
    Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz u mnie na blogu a ja również zaobserwuje :-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny wygląd bloga! Mega :D obserwujemy?
    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe postanowienia, powodzenia ;)
    Fajny blog^^

    Obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny blog!
    Jeśli masz chwilkę to wpadnij do mnie:
    http://tami-taami.blogspot.com/

    Jeśli chcesz zostaw po sobie ślad:))
    Obserwuję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta gra wydaje się być bardzo fajna :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog :)
    przy okazji, w związku z założeniem nowego bloga, organizuję konkurs kosmetyczny. Zapraszam do wzięcia udziału :)

    _________________________________________
    www.monikmacyszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja co roku jakoś nie mogę wytrwać w postanowieniach... Życzę powodzenia w wytrawniu w Twoich :)


    Zapraszam: http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń