piątek, 3 stycznia 2014

03-01-14

Kochani teraz taki post na szybko :**

Może w ten weekend lub poniedziałek zrobię stylówkę...
Dowiedziałam się o dość fajnym konkursie, może spróbujecie ? :)
http://monikamacyszyn.blogspot.com/2013/12/konkurs-na-dobry-poczatek.html
Monia napisała,że zwyciężca otrzyma pudełko pełne kosmetyków ,ale będą też nagrody pocieszenia .. Spróbujcie może akurat wy będziecie miały szczęście.. Powodzenia :*







Mało tego sylwestra zrobiłam jakich kolwiek zdjęć .. A co do ubioru to - 15 min przed wyjazdem dopiero to z starszą siostrą wybrałyśmy, także dosyć ciekawie:D Postawiłyśmy na czerń , mgiełka i skórzana spódnica do tego jak to moja młodsza siostra nazwała dobrałam ''kiczowatą'' bransoletkę z ciastem i lodami , po tym weekendzie mam nadzieje,że już będzie stylówa (cierpie na brak pomysłu - już żyje wakacjami) Myśle nad stylizacją z tą właśnie bransoletką do tego, także może ją zobaczycie w lepszym ujęciu :*
A co do tego zdania ''już żyję wakacjami'' to to jest prawda już mam pełno pomysłów na letnie stylówy ,poza tym pozostało 6 miesięcy do wakacji <3 AA co do pomysłów to już planuję post,który będzie jeszcze w styczniu - mam taką cichą nadzieję :*
Jak minął wam sylwester ? (piszcie w komentarzach :* )


Cześć dziubki, miłego dnia <3

3 komentarze:

  1. Sylwester spędziłyśmy w miłym towarzystwie :) A to najbardziej się liczy :)
    Mamy prośbę : klikniesz w linki pod zdjęciami w tym poście:
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/12/kolaz-ubraniowy-sheinside-czesc-2.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spódniczka ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;*

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń