sobota, 25 stycznia 2014

25-01-14

Cześć wszystkim :*

Ciesze się, że w końcu doczekałam się weekendu - padam ze zmęczenia i zabiegania :)
Teraz tylko zostało mi odrobić lekcje, pouczyć się z chemii i przeczytać lekture. Dam radę :)
Ten weekend chcę wykorzystać w 20% :D Nie chce mi się nigdzie wychodzić, najchętniej siedziałabym cały dzień w piżamce. 100% będzie wykorzystywany w wakacje.. (po obiedzie plażing, ciągłe siedzenie z przyjaciółmi poźniej jakaś impreza). Wczorajszy wieczór spędziłam u okulisty :/ później na wybieraniu oprawek ... 1 z celów na 2014 zakończony, przyszła wizyta dopiero w czerwcu :)
Wczoraj był też taki malutki haul zakupowy byłam zobaczyć za pewnym kremem,a skończyło się nad 4 ciuszkami i pełną torebką słodyczy począwszy od lays'ów kończąc na przepysznej czekoladzie Hug Me Milki -o smaku gruszki *_*
Ostatnio chodzi mi też po głowie sesja zimowa.. ale kurcze jest tak zimno,że aż mi się nie chce :<
Dziś miała być stylówa, ale nie dość,że zimno to jeszcze mam objawy niechciejstwa oraz sporo do zrb.
Mam kilka pomysłów na posty ( wydają mi się ciekawe ), ale do jednego musiałabym sie bardzo zmotywować- z tym będzie mi bardzo ciężko może w wakacje, kiedy nie będę miała natłoku nauki itd.. Drugi chcę zrb jeszcze teraz - ale muszę znaleźć osobę,która zrobi mi zdjęcia do tego posta. :) Troszkę pomysłów jest, teraz trzeba nad nimi popracować. Co do stylów to ostanio narzekam na brak czasu... Chociaż może w ferie jakąś zrobię- mam taką cichą nadzieję... Ferie tuż, tuż także jest okej :) 
Jakoś w lutym odbędzie się 2 spotkanie Głogowskich blogerek - z czego się bardzo cieszę.. Znów nie będziemy mogły się z dziewczynami nagadać :* Organizuje je Monika :)
Mam nadzieję,że będzie mniejszy mróz i więcej śniegu :) 


Kilka zimowych zdjęć z tamtego roku :
















Już nie mogę się doczekać wakacji , a wy ?

Już chcę leżing, plażing, ciepło (chociaż lubię dosyć zimę), zero szkoły, nauki .. <3





Miłego dnia :*

11 komentarzy:

  1. PIĘKNE ZDJĘCIA <3
    Ehhh, oprawki powiadasz? W końcu nie będę jedyna...
    Kurczę, ja tu oczekuję jakiejś porządnej stylówy a ty się tłumaczysz "lenistwem", no jak ta można :D ?
    Zima zimą, nie chce się nigdzie wychodzić... Ale pssst, może kiedyś wyjdziemy na sesje, chętnie pobawię się w fotografa, tylko dla cb :*
    #LotsOfLove
    Julson.

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję<3
    Nom wybrałam sb takie śmiechowe :D Ujrzysz je w następny poniedziałek ;)
    Przepraszam ;) Tylko ja mam brak chęci i brak fotografa ;)
    Oksy , ja ta top models :D
    Kckckc <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za odwiedziny na moim blogu :) bardzo fajny post :) juz obserwuje teraz czekam na Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! :>
    zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy : http://stay-classyy.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey, napisałaś u mnie o obserwacji. zgadzam się obs za obs :)

    http://mfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne fotki :) Pisałaś do mnie.. dodam Cię do ods , pozdrawiam
    http://wroclawskabloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko masz jakiś problem z etykietą obs , bo wysuwa się ale zbyt szybko, żeby kliknąć ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :) Świetny blog.
    http://www.blacky-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)

    www.juliaszymanczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję dziewczyny <3 potem zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń