poniedziałek, 27 stycznia 2014

27-01-14

Hej ! <3
Wczorajszy dzień spędziłam u babci i tak spontanicznie doszłam do wniosku,że mogłybyśmy zrobić zdjęcia do stylówy .. nie powiem było już troche ponuro, ale dałyśmy radę :)
A więc stylówa taka na luzie, zimowa. Może nie jest jakoś tam dopracowana, ale to był tylko wyjazd do babci ;) Poza tym uwielbiam taki luźny styl.. Postawiłam na czarny plecak i granatowe leginsy, do tego dorzuciłam dla nadania koloru fuksjowy sweterek, który moja mama wydziergała - muszę ją namówić na nowe. Dodałam też tą bransoletkę z Włoch.. Już na sylwestra o niej mówiłam i obiecałam zdjęcie jak to moja siostra mówi ''kiczowatej'' bransoletki .







                       

Przepraszam,że dopiero dziś wrzuciłam posta,ale wczoraj zmarzłam troszkę.. Poza tym musiałam odrobić lekcje...Dzisiejszy dzień spędziłam w szkole, potem od razu wskoczyłam w wygodną bluzkę i spodenki- nauka, nauka, nauka. Przepraszam za jakość (zdjęcia robione dość późno).
 Co sądzicie o takiej casualowej stylizacji ? Pozdrawiam. ;*



leginsy:vero moda - pieces
sweterek:wykonany przez moją mamę
plecaczek: nn - prezent od taty
bransoletka: jakiś sklepik we Włoszech
kapciochy-emu: boti (dokładnie nie pamiętam)

26 komentarzy:

  1. moja piękna gąska ♥ czekam na następny post kccc

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodka bransoletka <3!

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Agnieszka <3 Później postaram odwiedzić się twojego bloga ;);)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, prześliczne zdjęcia.
    Jesteś taka piękna *.*
    Zapraszam do mnie; aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne <3
    Bardzo ładny sweterek, twoja mama ma gust <3
    Pozdrawiam,
    Julson <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julek moja mama chciała go wyrzucić bo zajmował tylko miejsce xd :D

      Usuń
  6. Śliczny sweterek;) Gratuluję odwagi ;p
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż;**
    Pozdrawiam

    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;).. Czy ja wiem czy to było odważne.. ;);)
      oczywiście za jakieś 40 min zaobserwuję,poza tym pozostawię swój ślad u ciebie ;)

      Usuń
  7. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡♡ ♡ ♡ ♡ Witamy, cudny blog i bardzo ładna tematyka. Możemy prosić o dodanie nas do obserwowanych? Będziemy wdzięczne, na pewno się zrewanżujemy. Życzymy dalszych sukcesów w blogowaniu, miłego dnia! ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny wyglad bloga . Dawno mnie tu nie bylo a pamietam jak pisalysmy jesszcze przed nowym rokiem to tu sie taaaak wiele pozmienialo :D
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no troszkę się pozmieniało :)

      Wiesz,że szykuje się 2 spotkanie głogowskich bloggerek ? :)

      Usuń
  9. Zazdroszczę mamy, która zrobiła Ci ten cudowny sweterek! :(
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę namówić na komin i sweterek następny :D

      Usuń
  10. Ty mieszasz wGŁogowie?

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny sweterek, serio wykonała go Twoja mama ? :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* tak.. mam nadzieję,że namówie ją na komin i nowy sweterek - wtedy od razu postaram się zrobić zdjęcia, ewentualnie stylówkę :* :)

      Usuń
  12. Fajne zdjęcia :) Sweter super ^^ Szkoda, że moja mama nie interesuje się takimi rzeczami hehe :D Też wolę takie luźne stylizacje :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja niestety też nie.. Trzeba ją namawiać przez długi czas :D

      Usuń
  13. zostałaś nominowana do LBA http://renaandpanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ty to robisz ,że na wszystkich zdjęciach wychodzisz świetnie <3 ? Śliczny sweterek ,twoja mama musi mieć na prawdę dużo cierpliwości ,aby zrobić taki ciuszek :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na wszystkich ;);)
      Można tak powiedzieć ... Ale ile trzeba ja namawiać na wydzierganie ;);)


      Usuń