sobota, 15 lutego 2014

14-02-14

Ostatnio nie odzywam się, gdyż nie mam nic ciekawego do powiedzenia ;-; Nie chcę was nudzić tym co rb , z czym jadłam kanapki itd :D Powiem w skrócie : wczoraj był bal karnawałowy przebrałam się za bobasa, dzisiaj dzień muzyki w szkole=koncert, jutro koncert Podsiadła, przyszła sobota Strachy na Lachy *_*

Myślę,że zrb stylówkę w ferię .. Dziś chciałam zrb,ale zasnęłam.

Poza tym dziś walentynki <3 Tak przykro, nie dostałam ani jednego tulipana:>

Także zakochanym życzę,aby wasza miłość kwitła z dnia na dzień , żeby było mniej kłótni (czasem są jednak potrzebne) .... Singlą życzę miłego dnia, oraz dużo miłości (nie koniecznie do partnera/ki).

Forever ❤️ | via Facebook

😫

Follow @ OnMyDee

Nie umiem zmotywować się na ćwiczenia ... siłowni nawet ostatnio nie odwiedzam :<

Teraz na insta staram się dodawać regularnie zdjęcia :)

Dobranoc. Przepraszam,że tak późno <3

1 komentarz:

  1. Dziękuję , i także życze miłych walentynek/chociaż już jest po nich :))).

    OdpowiedzUsuń