sobota, 1 lutego 2014

01-02-14

Dziś bardzo fajny dzień, spędzony z Pati i Domi. Nie będę się rozpisywała, bo jestem zmęczona. :)









Stylówy jako tako nie było, ogólnie poszłyśmy zrb zdj na stylówkę - ale szczerze powiem,że dziewczyną fajne zdj na stylówkę wyszły moje nie zbyt- mocno dosyć wiało :<

Ubrana byłam w :
bluzka/sweterek: next
legginsy: piece
kapcie/emu: prawdopodobnie boti
Zdjęcia stylów dziewczyn znajdziecie tutaj : Domi , Pati . (Nie wiem czy na pewno dodadzą, ale mam taką nadzieję)

Miłej nocy :*

7 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia, Agatka w okularkach, sweet ♥ , nie za zimno ci było w samej bluzce? xd czekam na następny pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*

      niee ciepło dosyć było - w porównaniu do ostatnich zdjęć to było gorąco bo +3 .. a -11 to różnica :)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia

    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog.
    Ja już obserwuje czekam na ciebie!
    http://wikiandwiki9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i słoooodki piesek :D
    Jeśli masz ochote wpadaj :P www.blackelegancee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń