wtorek, 4 marca 2014

04-03-14

Cześć dziś postawiłam na testowanie, pokazywanie produktów wartych uwagi bądź nie .. Dziś napiszę na temat tuszów do rzęs,kredek do oczu i odżywek do rzęs.


Zaczynamy od tuszów:
No, a więc bardzo nie lubię zdjęć z takiego bliska oczu, tym bardziej robionych z rąsi.. 


Tak mniej więcej można powiedzieć wyglądają moje rzęsy .
No to testujemy !

1)Mascara Oriflame MAXI lash
kosztuje średnio do max 35 złoty.


Dużo kobiet mówi,że nie zamieniło by go na inny . :) Faktycznie pięknie rozdziela rzęsy i wydłuża. Z pogrubienia raczej średnio jestem zadowolona. Ale wydaje mi się,że im częściej bym go używała tym lepsze były by rezultaty :)

2)Mascara Oriflame Hyper Stretch
kosztuje średnio w okolicach 35 złoty.



Polecam go do używania , do szkoły, na codzień :) Pozostawia rzęsy w naturalnym wyglądzie jednocześnie lekko wydłuża, pogrubia i wydłuża, zawiera kompleks stymulujący wzrost włosków ProLong. Chociaż nie zauważyłam efektów wzrostu rzęs.
Przede wszystkim nie skleja rzęs, lekko wydłuża i pogrubia :).

3)Mascara MIYO Big Fat lashes
cena około 10 złoty - cena ze strony Pierre Rene (był to jeden z prezentów, który dostałam na spotkaniu blogerek)

Świetnie wydłuża i nadaje objętość. Bardzo go polubiłam, rzęsy dalej wyglądają dosyć naturalnie,są ładnie rozczesane. Cena  bardzo mała i przystępna jak na tusz:)

4)Mascara Eveline BIG MAXI BRUSH
cena około: 26 złoty (drugi tusz ze spotkania)



Tak samo jak z Mascary MIYO jestem zadowolona ładnie rozdziela pozostawia naturalny wygląd, co bardzo lubię.

Oczywiście jeżeli bym dłużej szczotkowała rzęsy to by były niczym sztuczne.. ale bym miała rzęsy do brwi i by mi w ten sposób przeszkadzały. ;)

Będąc w temacie rzęs mam jeszcze do omówienia dwie odżywki . Jedna z firmy Oriflame, druga ze spotkania blogerek, firmy Eveline.

1)Odżywka firmy Eveline Advance Volumiere
koszt to około 15 złoty.



Jest to serum 3 W 1, czyli łączy w sobie aż 3 właściwości :
-serum odbudowujące
-aktyrwator wzrostu włosów
-baza pod tusz

Produkt wydaje mi się wydajny, łatwa aplikacja, po chwili na rzęsach odżywka przestaje być biała.
Efekty : Rzęsy są bardziej elastyczne,lśniące i nieco dłuższe-ale nie sądzę,że efekty są mocno spektakularne.. Nakładając jako bazę ładnie pogrubia, wydłuża i rozczesuje :).

Polecam bardziej jako bazę niż typową odżywkę/serum.

2)Odżywka Oriflame
cena do max 25 złoty.

Serum do rzęs Hyper Stretch

Również bardzo łatwa aplikacja (obrysowujemy tylko oko), kolor bezbarwny. Efekty wydaje mi się,że są moje rzęsy stały się zdrowsze, mniej wypadało = gęściejsze. Używałam go kilka tygodni .

Z powodu,że jestem zapomnialską osobą to nie mogę wam powiedzieć czy faktycznie po kilku msc kuracji rzęsy stają się dużo mocniejsze i dłuższe. Ale jak najbardziej polecam jeden jako baze drugi nie ma takiej właściwości więc jako odżywkę:)

A co do kredek to dostałam dwie na spotkaniu blogerek , nie używam kredek, jak już robię kreski to eyelinerem.. więc pokażę wam jakie pozostawiają kreski i jak się rozmazują (specjalne zatarcie) nie będę mogła niestety stwierdzić czy są trwałe i czy się nie odbijają.. .

Jak widzicie w tym poście pełno fajnych produktów, które wydaje mi się,że są warte uwagi ! ;) Fajne jest również to,że wszystkie są w przystępnych cenach. Może używaliście innych lub tych kosmetyków? Napiszcie w komentarzach swoje opinie.

Ale długi post... mam nadzieję dobrniecie do końca .. Następne posty kosmetyczne , obiecuje będą krótsze :*



































15 komentarzy:

  1. Fajne tusze. Ciekawy blog. Obserwuję bo będę tutaj częściej zaglądać :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło , za chwilę również wpadnę ,pozostawię po sobie ślad jak mi się podobało ;* miło mi :)

      Usuń
  2. Ale masz piękne rzęsy :)
    Chyba też zacznę używać tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!
    Obserwuję i liczę na to samo ;D
    http://czikitaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny bloog, jednak zastanowiłabym się nad zmianą wyglądu ;)
    Ale na pewno będę tu zaglądać ! :*
    http://beaauty-fashioon.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję ;)

    Dlaczego zastanawiałabyś się nad zmianą ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post. Śliczne rzęsy. Super tusze.
    http://blacky-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ! Świetny blog <3
    Zapraszam do mnie proszę poklikaj trochę ! Będę bardzo wdzięczna ;)
    http://love-little-berry.blogspot.com/2014/03/dressale.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, masz śliczne gęste, długie rzęsy zazdroszcze :) Zastanawiam się własnie nad kupnem tej odzywki do rzes, ciesze sie ze napisalas o niej swoje zdanie. Podoba mi sie sposob w jaki piszesz. Bede zaglad czesciej i obserwuje.

    pozdrawiam i licze na rewanz http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi to czytac:) później zaobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujacy post :) bede wpadac czesciej ^^ Obserwujemy ? ;> (jesli tak to daj znać )
    threeextremefamilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piękna oczka *-*
    zapraszam:
    http://takjestemania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne tusze :)

    Zapraszam i zachęcam do komentowania :)
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/2014/04/przemyslenia-7-przyjazn.html

    OdpowiedzUsuń