sobota, 12 kwietnia 2014

Black & Beige outfit.

 Ostatnio nie mam czasu na nic - w sumie chęci .. Opuściłam się we wszytkim, ale w dniu urodzin postanowiłam,że zacznę dodawać tytuły do postów z outfitami. Teraz wraca chęć do życia, a najbardziej wróci po testach i zawodach w sobotę- stres i te sprawy, boję się że sobie nie poradzę.. Dzisiejszy dzień jest jednym z szczególnych dla mnie-moje urodziny.. od 1 kwietnia byłam załamana,że się tak szybko starzeje, wolałabym zatrzymać się na 14 roku życia i już się nie starzeć. Jednak dziś bawiłam się jak dziecko- plac zabaw, zabawa z fontannami i te sprawy. ;) Teraz kilka ogólnych zdjęć z dziś i taka mała 'stylówa'.




















No to co do ubioru.. Postawiłam na proste połączenie dwóch kolorów- czerni i beżu. Do dopełnienia dorzuciłam torebkę oraz bransoletkę. Strój bardzo casualowy -idąc np. na zakupy można zamienić tylko torbę na shopper bag.
Miałam na sobie: koszulkę-reserved;sweterek-nn,kurtka-flamant rose, spodnie-nn, torebka-F&F, lordsy-nn.
Spodobał się post ? Ostatnio co próbuję coś napisać to zaczynam i nie umiem skończyć tak,żebym była chociaż w 80% zadowolona :). Przepraszam za taką długą przerwę. :) Co myślicie o zaczęciu pisania tytułów do niektórych postów ?:)

2 komentarze:

  1. Śliczna bluzka, wielbię <3
    Piękna stylizacja.
    Pozdrawiam.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, bardzo miło mi to przeczytać ;*

    OdpowiedzUsuń