środa, 16 kwietnia 2014

16.04.14


Cześć kochani ! :*
Dziś postanawiam przyjść z recenzjami kilku produktów (fluid,róż oraz kremy dla cery dojrzałej oraz krem wyrównujący koloryt)
Zacznijmy od fluidu-Ever lasting, Oriflame cena około 28-45 zł. Jestem z niego zadowolona-wpasował mi się do koloru cery, po nałożeniu prawie nie widać że go mam, nie mam po nim efektu maski. 



No i czas na krem wyrównujący koloryt,który dostasłam na spotkaniu blogerek. Niestety sądziłam,że jest dla cery dojrzałej i oddałam go mamie- jednak zdarza mi się go użyć. Jest to krem rozświetlający, Eveline, ceny nie znam. Jest to krem 8w1, SOS na oznaki zmęczenia. Dlaczego jestem tak z niego zadowolona ? Otóż jest idealny do użycia zamiast fluidu, dosyć ładnie wyrównuje koloryt, rozświetla, troszkę matuje,nawilża i wygładza- pozostawiając naturalny wygląd skóry.


Róż o jakim dziś zamierzam napisać, to róż firmy Oriflame z lini Very Me, który kosztował do 15 zł. Jestem z niego zadowolona jak z większości rzeczy, które znajdują się na tym poście ;) Dobrze się nakłada, ma ładny, dość intensywny kolor, co do długości utrzymania się to tak średnio,ale zawsze można poprawić. Mimo małego opakowania (2g) jest wydajny :)

Róż do policzków Very Me Cherry My Cheeks

No i czas na kremy dla cery dojrzałej,które dostałam na spotkaniu blogerek. Testowała je moja mama. Mówi,że jest z nich bardzo zadowolona. Mocno napinają, wygładzają oraz nawilżają. Dużo o nich nie napisze, ponieważ sama ich nie używałam.




Jak się podobają recenzje ? W przyszłym poście będzie o dwóch pudrach ze spotkania, post wrzuce za jakieś 2-3 dni :). Będzie o wiele dokładniejszy . ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz